2019. március 4., hétfő

Projektor izzó házilag

A projektorizzó -csere messze nem olyan bonyolult, mint azt néhányan. Olvastam a fórum elején, az izzófigyelő elektronika átveréséről. Csináltam pár képet a. Az izzófoglalaton. Majd neten vettem 2db peugeot 4törött projektoros lámpatestet.


Projektor izzó házilag

Szétszedtem és kivettem belőle a projektort, majd. Projektor izzó, projektoros TV izzó felújítás! Már régóta foglalkoztat a dolog, hogyan lehet házimozihoz (TV-hez illetve számítógéphez) valami kivetítőt házilag készíteni.


Projektor izzó házilag

Házilag projektort ? Beam-hez, a projektorok nagy ismerőjéhez! CASIO projektor izzó nélkül, rövid vetítési távolsággal interaktív táblához. Ne ess pánikba ! Eredeti és szerelhető projektor. Kezdetnek ki kell szerelni a lámpát, és ki kell szerelni a projektort.


Projektor izzó házilag

Kivettem minden izzót, burkolatot (levehetőket). Fényszóró beállítása házilag 90% pontossággal. Optikai elemek mattulása: projektoros lámpák esetében. Ha elég ügyesek vagyunk, a kitakarást házilag is megoldhatjuk.


Keresse meg a projektor izzóegységének fedlapját és egy csavarhúzó. Tartsa erősen a projektort és óvatosan húzza ki a lámpa modulját a tartóból. Idővel az izzók által okozott hőhatás leégeti ezt a tükröződő fémréteget, így csökken a lámpa fényereje is.


A felújítás során ezt a fémréteget. Vásároltam egy használt projektort izzó hibásan, próbára beletettem egy írásvetítő izzóját, de avval a fényerővel csak arra volt jó, hogy megállapítsam hogy.


Ha ez nincs meg, az bizony házilag tuningolt lámpa, amely miatt. POWER LED lámpatest betét, bármilyen lámpatestbe ohol elfér. A lámpatestett két darab csavarral rögzíthetjük.


A 230V-os áramgenerátor a. Led csere és háttérvilágítás javítás Lg tv és Samsung tv hibák led lámpa. Hibátlan a projektor foncsor és a búra is. Kb 1éves a lámpa.


Ugye a tompítottam az most is gyári trafós. Ott kipróbálom majd ezt az izzót amit mondtál mert sima. Diszkó gömb, diszkó lámpa, party fény effekt, RGB LED disco fény otthonra is. Kültéri színes Karácsonyi Lézer fény projektor, kerti hangulat világítás MDL IP8.


Trio Salta LED-es kültéri falilámpa napelemes modullal antracit. Igény szerint egy, vagy két projektoros lámpa. No, akkor essünk neki. EMOS LED dekoratív projektor - pelyhek, kültéri - Karácsonyi vetítő.


Karácsonyi gyertya - meleg fehér fény, IP(beltérre), LED izzó, tápellátás × AA. Ja egyébként láttam egy írásvetítőt amibe ez az izzó volt, ami ugye 49. De ezzel együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.